Jak postupovat, pokud Vám nedorazila vstupenka?
- Zkontrolujte ve vašem emailu složku Nevyžádaná pošta, Hromadná pošta a Spam.
Někdy se e-maily se vstupenkami dostanou do těchto složek. Pokud v některé z nich email se vstupenkou najdete, přesuňte ho do složky s doručenou poštou a přidejte si naší e-mailovou adresu do kontaktů, abyste zabránili podobným problémům i v budoucnu. - Pokud jste provedli registraci v našem online obchodě, můžete vstupenku nalézt po přihlášení ve vašem účtu v sekci „Moje vstupenky“.
- Kontaktujte zákaznický servis
Pokud se vstupenka nenachází mezi doručenou poštou ani v hromadné či nevyžádané poště a spamu, je možné, že jste uvedli chybný e-mail. V takovém případě nás kontaktujte. Využít k tomu můžete některou z níže uvedených možností:
Zákaznický servis https://tickets.zivaexotika.cz/cs/napiste-nam
E-mailem na adresu info@zivaexotika.cz
SMS nebo přes WhatsApp pošlete zprávu na telefonní číslo +420 721 444 354 - Poskytněte nám potřebné informace
Ve své zprávě uveďte jméno, na které byla objednávka vstupenky vytvořena, správnou e-mailovou adresu a vaše telefonní číslo. Tyto informace jsou důležité pro identifikaci vaší objednávky a řešení problému. - Očekávejte odpověď
Vaši žádost vyřešíme nejpozději do 24 hodin. Sledujte svůj e-mail, WhatsApp, sms nebo Messenger pro odpověď od týmu Živá Exotika.