Ještěrky používají ke zlepšení poskytování služeb v souladu se zákony soubory cookies ve vašem teráriu. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu, ať se mají dobře ve vašem teráriu.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Jak postupovat, pokud Vám nedorazila vstupenka?

  1. Zkontrolujte ve vašem emailu složku Nevyžádaná pošta, Hromadná pošta a Spam.
    Někdy se e-maily se vstupenkami dostanou do těchto složek. Pokud v některé z nich email se vstupenkou najdete, přesuňte ho do složky s doručenou poštou a přidejte si naší e-mailovou adresu do kontaktů, abyste zabránili podobným problémům i v budoucnu.
  2. Pokud jste provedli registraci v našem online obchodě, můžete vstupenku nalézt po přihlášení ve vašem účtu v sekci „Moje vstupenky“.
  3. Kontaktujte zákaznický servis
    Pokud se vstupenka nenachází mezi doručenou poštou ani v hromadné či nevyžádané poště a spamu, je možné, že jste uvedli chybný e-mail. V takovém případě nás kontaktujte. Využít k tomu můžete některou z níže uvedených možností:
    Zákaznický servis https://tickets.zivaexotika.cz/cs/napiste-nam
    E-mailem na adresu info@zivaexotika.cz
    SMS nebo přes WhatsApp pošlete zprávu na telefonní číslo +420 721 444 354
  4. Poskytněte nám potřebné informace
    Ve své zprávě uveďte jméno, na které byla objednávka vstupenky vytvořena, správnou e-mailovou adresu a vaše telefonní číslo. Tyto informace jsou důležité pro identifikaci vaší objednávky a řešení problému.
  5. Očekávejte odpověď
    Vaši žádost vyřešíme nejpozději do 24 hodin. Sledujte svůj e-mail, WhatsApp, sms nebo Messenger pro odpověď od týmu Živá Exotika.